سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ زانیار خسروی

نظر

دانلود آهنگ زانیار خسروی

دانلود آهنگ زانیار خسروی یکی از پرطرفدارترین عرصه های موسیقی، عرصه موسیقی پاپ است. در این عرصه خوانندگان زیادی پا به میدان گذاشته اند و برخی از آنها با موفقیت های چشمگیری هم همراه بوده اند. از جمله زانیار خسروی را می توان در این زمینه نام برد. زانیار خسروی برادر دانلود آهنگ سیروان خسروی است که هم خواننده و هم آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده و بازیگر است. دانلود آهنگ زانیار خسروی در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا بیوگرافی کامل زانیار خسروی را منتشر کنیم و از جمله به اینستاگرام زانیار خسروی اشاره کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید. زانیار خسروی یکی از خوانندگان جوان کشورمان است که در تاریخ 2 اردیبهشت 1364 در تهران به دنیا آمده است. وی علاوه بر خوانندگی در عرصه های هنری دیگر هم به شکل حرفه ای فعالیت دارد. دانلود آهنگ زانیار خسروی از جمله او آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده است. وی در تاریخ 11 اسفند سال 1392 اولین آلبوم خود را به صورت رسمی منتشر کرد. نام اولین آلبوم زانیار خسروی 28 است. زانیار از سال 1387 تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه موسیقی دانلود آهنگ زانیار خسروی در سایت تی پلی tplay.ir دانلود آهنگ و پخش آنلاین فعالیت دارد.

مادر زانیار و سیروان خسروی که در بیشتر کنسرت های پسرانش شرکت می کند می گوید دانلود آهنگ زانیار خسروی خودش نیز از صدای خوبی برخوردار است، تردیدی نیست وجود چنین فردی در پیشرفت هنری 2 برادر که حالا از سرشناس ترین چهره های موسیقی کشور محسوب می شوند، تاثیر بسزایی داشته است. وی بسیار هنردوست است و مشوق اصلی فرزندانش برای گرایش به موسیقی در سنین پایین بود. زانیار دارای نام غیر اصلی هم هست. در این مورد باید بدانید که نام مستعار این خواننده محبوب دانلود آهنگ زانیار خسروی xaniar است. زانیار خسروی تاکنون دو مرتبه بازیگری را هم تجربه کرد است. نخستین مرتبه آن در فیلم سینمایی برف روی کاج ها در سال 1390 بود و دومین مرتبه، سریال عشق تعطیل نیست در سال 1393 بود که البته این سریال با استقبال روبه رو نشد.

دانلود آهنگ زانیار خسروی که طرفدار زیادی هم دارد از نظر سبک هنری دارای سبک های هنری پاپ، رپ، هیپ هاپ و تلفیقی است. در مورد آلات موسیقی مورد علاقه او هم باید بدانید که او به نواختن پیانو و گیتار بسیار علاقه دارد و در این دو دارای مهارت است. این خواننده پاپ کشورمان با برخی از هنرمندان همکاری بیشتری دارد. از جمله او با سیروان خسروی، میلاد درخشانی، یاس، مازیار لشنی (ایهام) دارای بیشترین میزان همکاری هنری است. در 11 اسفند 1392 اولین آلبوم رسمی خود را به نام بیست و هشت منتشر نمود او پس از مدت ها انتظار که 4 سال طول کشید مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرد. وی با انتشار آثارش به محبوبیت زیادی در فضای مجازی دست یافت. دانلود آهنگ زانیار خسروی وی با آهنگ "همینه که هست " و موزیک ویدیو ی آن که به موزیک ویدیوی "مگس" معروف است خوانندگی را شروع کرد. بلیط های اولین کنسرت او در مدت کم تر از دو روز به فروش رفت که این انگیزه ای برای ادامه کار او شد.

دانلود آهنگ زانیار خسروی در آثار زیادی با یکدیگر همکاری کرده و به گفته خودشان روی آثار هم تاثیر گذاشته اند. سیروان همیشه بر استفاده از نبوغ و ایده های زانیار تاکید کرده و زانیار هم همیشه از تاثیر سیروان در طی کردن مسیر هنری اش گفته است. مادر سیروان و زانیار در بیشتر کنسرت های فرزندانش حضور داشته و به صورت جدی فعالیت های آنها را دنبال می کند. می گویند خود وی نیز از صدای خوبی برخوردار است. دانلود آهنگ زانیار خسروی تردیدی نیست وجود چنین فردی در پیشرفت هنری 2 برادر که حالا از سرشناس ترین چهره های موسیقی کشور محسوب می شوند، تاثیر بسزایی داشته است. وی که بسیار هنردوست است و گویا مشوق اصلی فرزندانش برای گرایش به موسیقی در سنین پایین بوده در حاشیه کنسرت سیروان در جشنواره موسیقی فجر سال 92 به عنوان «مادر سیروان خسروی» به پیروز ارجمند (مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد) معرفی شد و ارجمند نیز به وی بابت تربیت 2 فرزند هنرمند که توانسته اند هواداران زیادی پیدا کنند، تبریک گفت. دانلود آهنگ زانیار خسروی او نیز در پاسخ اظهار کرد:من طرفدار بچه هایم هستم. وقتی کوچک تر بودند آنها را به نام ما می شناختند. حالا برای خودشان کسی شده اند و هر کجا می رویم ما را به نام آنها می شناسند و می گویند مادر فلانی است! این روزها سرشان حسابی شلوغ است و بیشتر در کنسرت ها آنها را می بینم. دیدن موفقیت شان و اینکه این همه هوادار دارند، برایم لذت بخش و شیرین است.

دانلود آهنگ زانیار خسروی قطعا برای بسیاری از هواداران برادران خسروی، اجرای مشترک این دو نفر جذاب خواهد بود اما گویا آنها چنین قصدی ندارند:«فکر نمی کنم به این زودی من و سیروان روی استیج برویم. اتفاقا تصمیم گرفته ایم این کار را انجام ندهیم! برای حرف زدن در این مورد خیلی زود است...»  خودم را رقیب سیروان نمی دانم من هیچ وقت خودم را رقیب سیروان نمی دانم. دانلود آهنگ زانیار خسروی قصد رقابت با کسی را ندارم و کسی را هم رقیب کسی نمی دانم. سبک ها و سلیقه ها متنوع است و هیچ خواننده ای جای خواننده دیگر را تنگ نکرده است. فقط به این فکر می کنم که کاری انجام دهم که خودم و طرفدارانم دوست داشته باشیم. «دوست دارم زندگی رو» یکی از قطعات هیت موسیقی پاپ در سال 92 بود. این قطعه از ساخته های زانیار بود که با صدا و تنظیم سیروان خسروی منتشر و به یکی از قطعات پرطرفدار کنسرت های سیروان تبدیل شد که همیشه با همخوانی مثال زدنی حضار همراه بود. دانلود آهنگ زانیار خسروی این قطعه محبوب که ترانه و ملودی اش را خودش ساخته بود، در کنسرت 19 اردیبهشت اجرا کرد؛ این در حالی بود که «سیروان» هم در سالن حضور داشت و از روی صندلی همراه با مردم با برادرش همخوانی می کرد.

دانلود آهنگ زانیار خسروی پس از یک وقفه و دوری از عرصه هنر و موسیقی، بار دیگر به این عرصه برگشت و نخستین ترانه ‌هایش را برای آلبوم اول برادرش سیروان نوشت. ورود زانیار به این عرصه جالب بود چرا که ورودش به فضای هنری با آهنگ «همینه که هست» بوده است که موزیک ویدیوی آن به «مگس» معروف شد. آهنگ دوم او  «طفره نرو» نام دارد که آن را در سال 1387 منتشر کرد. دانلود آهنگ زانیار خسروی با انتشار این آهنگ و آهنگ بعدی اش به نام «ریسک» که در همان سال آن را منتشر کرد، موفق شد تا به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند. نقطه عطف کارنامه هنری زانیار خسروی را باید سال 91 دانست که در آن آهنگ «بدون تو» را منتشر کرد. آهنگ «بدون تو» زانیار خسروی موفق شد تا طیف وسیعی از مخاطبان موسیقی را به خود جذب کند به شکلی که در سایت رادیو جوان میزان پخش این آهنگ زانیار از مرز یک میلیون بار هم عبور کرد و در نتیجه موفق شد تا دانلود آهنگ زانیار خسروی وارد فهرست ده آهنگ برتر تمام دوران این سایت شود.

دانلود آهنگ زانیار خسروی علاوه بر خوانندگی و فعالیت در عرصه موسیقی در زمینه هنرپیشگی هم فعالیت داشته است. از جمله او برای نخستین بار توانست تا با بازی در فیلم سینمایی برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی، بازیگری را هم تجربه کند. گفتنی است که او که در این فیلم حضور کوتاهی داشت اما در این فیلم خوش درخشید و نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. دانلود آهنگ زانیار خسروی گفتنی است که زانیار تجربه بازی در سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ را نیز در کارنامه هنری خود دارد. گروه ایهام زانیار خسروی این خواننده کرد در سال 1396 با همراهی مازیار لشنی یک گروهی موسیقی تشیکل دادند و نام آن را ایهام گذاشتند. نخستین قطعه از این گروه هنری روزهای ابتدایی شهریور همان سال با نام «بغض» منتشر شد. زانیار در این قطعه فضای متفاوتی را برای مخاطب ایجاد کرد. ذکر این نکته هم لازم به نظر می رسد که آهنگ «بغض» را می ‌توان از موفق ‌ترین قطعات سال 1396 در حوزه موسیقی پاپ و تلفیقی به شمار آورد. دانلود آهنگ زانیار خسروی «حال من» دومین قطعه منتشر شده گروه ایهام ه شمار می رود که در تاریخ پنجم دی ماه 1396 با آهنگسازی و تنظیم زانیار خسروی منتشر شد.

زانیار خسروی در عرصه مدلینگ علاوه بر فعالیت در عرصه های مختلف موسیقی مانند خوانندگی، آهنگسازی و..  بنا به خصوصیات ظاهری و بنا به شهرت اش در بین مردم و به خصوص در بین قشر جوان، در زمینه های دیگر هم فعال است. دانلود آهنگ زانیار خسروی از جمله او بعنوان مدل تبلیغاتی با شرکت های مشهور همکاری دارد. مثلا او با شرکت سان استار در عرصه مدلینگ همکاری می کند. درآمد زانیار خسروی وقتی از زانیار پرسیده شده که وضعیت مالی در عرصه موسیقی چگونه است؟ وی پاسخ داد که هیچ ‌کس در ابتدا با انگیزه مالی وارد این عرصه نمی‌ شود. دانلود آهنگ زانیار خسروی اکثر کسانی که در این عرصه وارد شده اند، با عشق به موسیقی کار را آغاز می ‌کنند ولی د راین عرصه به نقطه ای می‌ رسند که سن‌ آنها بالاتر می‌رود و نیازهای ‌شان تغییر می کند. آن ‌وقت است که به خودشان می ‌گویند الان دقیقا شغل من چیست؟! بعد متوجه می شوند که کلیپ‌های‌ شان باعث شده نتوانند اجرای کنسرت داشته باشند و آلبوم منتشر کنند و به این ترتیب است که هیچ درآمدی حاصل نکرده اند و صرفا در این عرصه هزینه کرده‌ اند. دانلود آهنگ زانیار خسروی به این ترتیب هیچ راهی هم رای آنها باقی نمی ماند جز اینکه در مراسم‌ ها خوانندگی کنند! عده‌ای این کار را می‌کنند و عده‌ای هم توانایی انجام چنین کاری ندارند.

این کار در حقیقت با روحیات ‌شان جور در نمی‌آید و بدترین حالت برای آنها در همین لحظه رخ می دهد. دانلود آهنگ زانیار خسروی ادامه داد که شکر خدا من با داشتن مشکلات مالی، دست کم از پس هزینه ‌های خودم بر می آیم چرا که من برای دیگران هم کار می‌ سازم. اما عده ‌ای بسیاری هستند که صرفا خواننده هستند و در این موقعیت هم باید برای ترانه، آهنگ، تنظیم، ویدئوکلیپ و… مرتب هزینه کنند و در نهایت هم به هیچ می ‌رسند و روزی متوجه این شرایط تهی خود می ‌شوند که دیگر کار از کار گذشته و دیر شده است! زانیار خسروی در مورد مدت فعالیت یک خواننده در عرصه موسیقی نظر جالبی دارد. دانلود آهنگ زانیار خسروی او گفته است که عمر هنری یک خواننده دیگر این گونه نیست که مانند زمان قدیم بگوییم مثلا 25 یا 30 سال است. موسیقی و بخصوص کار خوانندگی درست شبیه به ورزش فوتبال شده است دوران اوج 3 تا 5 سال است و اگر خیلی خوش‌ شانس باشی شاید تا 10 سال هم دوام بیاوری!